31 Ağustos 2013

Maratona Az Kaldi

Oncelikle merhabalar.Arkadaslar uzun suredir tatildeydim.Bugun itibvariyle evime donmus bulunuyorum.Deniz , kum , gunes uclusunun biraz da ben tadina baktim.Cok keyif vericiydi.Bu yil digerlerine gore farkli bir tatil secenegini degerlendirdik.Her zaman gittigimiz yazligimiz yerine bu sefer Erikli'yi denemek istedik.Gercekten guzel bir tatil kasabasi.Sessiz ve sakin.
Beni bekleyen yorucu bir o kadarda zorlu olan okul donemine mental olarak kendimi hazirlamaliyim.4 Eylul okulumun acilis tarihi.Sizlerden daha once baslayip yaklasik bir ay sonra bitiyor.Bu sene tam 60 gunluk tatil donemim vardi.Bu kadar kisa yaz tatillerine aliskin degilim ama yapcak birsey yok.Neyse okula gidene kadar paylasimlara devam edecegim.Iyi gunler.

0 yorum :

Sayfalar arasında geçiş yapmak için klavyeden yön tuşlarını (⇦ ⇨) kullanabilirsiniz.